Mapę naszych dystrybutorów znajdziesz w zakładce “gdzie kupić”.
Nie możesz znaleźć dystrybutora w najbliższej okolicy ? Napisz do nas na adres: oxyled@oxyled.pl
Długość okresu gwarancyjnego jest różna w zależności od grupy produktów. Wszystkie produkty OXYLED objęte są minimum 12 miesięcznym okresem gwarancyjnym. Dla wybranych grup produktów przewidziano dłuższe okresy gwarancyjne, szczegóły znajdziesz w ogólnych warunkach gwarancji.
Tak – u naszych dystrybutorów OXYLED oraz robiąc zakupy w sklepach internetowych.
Mapę naszych dystrybutorów znajdziesz w zakładce “gdzie kupić”.
Nie możesz znaleźć dystrybutora w najbliższej okolicy ? Napisz do nas na adres: oxyled@oxyled.pl
Jeśli oprawa nie odpala, w pierwszej kolejności upewnij się, że została poprawnie zamontowana. Jeśli poprawnie zamontowana oprawa nie działa, wina może leżeć po stronie zasilacza lub modułu. Nie dokonuj samodzielnych modyfikacji i bez zbędnej zwłoki skontaktuj się z dystrybutorem lub napisz do nas na adres: oxyled@oxyled.pl
Oprawy ze zintegrowanym źródłem światła są tak samo bezpieczne jak oprawy na żarówkę halogenową lub LED, również nie zawierają rtęci ani innych szkodliwych substancji. Nieprawdą jest również, że w przypadku awarii trzeba kupić nową oprawę w całości. Zwykle awarii ulega zasilacz, który można kupić w każdej hurtowni elektrycznej, nawet po przepaleniu lub uszkodzeniu modułu oprawa może zostać naprawiona co wiąże się z niewielkim kosztami.
Potrzebujesz więcej informacji ? Napisz do nas na adres: oxyled@oxyled.pl
Pliki fotometryczne podpięte są do właściwych kart produktowych, paczki obejmujące całą grupę znajdziesz w zakładce “do pobrania”.
Modele 3D są dostępne do pobrania na stronach poszczególnych produktów.
Paczki poszczególnych grup znajdziesz w zakładce “do pobrania”.
Jeśli chcesz uzyskać dostęp do wszystkich plików w jednej paczce napisz do nas na adres: oxyled@oxyled.pl
Wysyłkę standardowych produktów realizujemy maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych. Produkty konfigurowane według specjalnych wymagań (downlighty, reflektory, oprawy liniowe) przygotowywane są do wysyłki zwykle w ciągu 5 dni roboczych.
W przypadku okoliczności losowych uniemożliwiających standardową wysyłkę, informujemy o tym klienta mailowo.
W pierwszej kolejności, w obecności kuriera spisz protokół a następnie skontaktuj się ze swoim opiekunem. Reklamacje za tego typu uszkodzenia zgłaszane są do firmy przewozowej. Jeśli uszkodzone produkty potrzebne są do realizacji inwestycji poinformuj swojego opiekuna – niezwłocznie wyślemy nowe produkty.
Nie, nie pobieramy dodatkowej opłaty.
Elektroniczne wersje naszych publikacji dostępne są w zakładce “do pobrania”.
Natomiast o materiały drukowane zwróć się do swojego opiekuna lub na adres: marketing@oxyled.pl
Jeśli masz wystarczająco dużo miejsca na ekspozytor, zgłoś się do swojego opiekuna lub napisz na adres: marketing@oxyled.pl w celu uzyskania skrzyni ekspozycyjnej. Jeśli masz swój wzór ekspozytorów wyślij do nas zdjęcie, a my postaramy się wykonać ekspozytor specjalnie dla Ciebie. Nie masz miejsca na ekspozytor ? Nic straconego, na specjalnym ekspozycyjnym rabacie możesz kupić oprawy do wystawienia na półce.
Napisz do nas na adres: marketing@oxyled.pl, prześlemy Ci dostępy do naszej bazy zdjęć.
Napisz do nas na adres support@oxyled.pl, pomożemy Ci w przeprowadzeniu pomiarów, przygotowaniu projektu oświetlenia, dobraniu odpowiednich opraw i doradzimy w kwestii montażu.
Napisz do nas na adres: support@oxyled.pl, odpowiemy na twoje pytania dotyczące: zasilaczy, modułów, adaptorów i wszystkich innych technicznych kwestii funkcjonowania opraw