FAQ

Informacje dla konsumentów

Długość okresu gwarancyjnego jest różna w zależności od grupy produktów, wszystkie produkty OXYLED objęte są minimum 24 miesięcznym okresem gwarancyjnym. Dla wybranych grup produktów przewidziano dłuższe okresy gwarancyjne:

  • oprawy Home&Decor – 36 miesięcy
  • panele LED – do 60 miesięcy (w zależności od konfiguracji)
  • reflektory na szynoprzewód – do 60 miesięcy (w zależności od konfiguracji)
  • oprawy typu downlight – do 60 miesięcy (w zależności od konfiguracji)

o szczegóły zapytaj swojego dystrybutora lub napisz na adres: oxyled@oxyled.pl

Tak – u naszych dystrybutorów OXYLED oraz robiąc zakupy w sklepach internetowych.

Mapę naszych dystrybutorów znajdziesz w zakładce “gdzie kupić”.

Nie możesz znaleźć dystrybutora w najbliższej okolicy ? Napisz do nas na adres: oxyled@oxyled.pl

Jeśli oprawa nie odpala, w pierwszej kolejności upewnij się, że została poprawnie zamontowana. Jeśli poprawnie zamontowana oprawa nie działa, wina może leżeć po stronie zasilacza lub modułu. Nie dokonuj samodzielnych modyfikacji i bez zbędnej zwłoki skontaktuj się z dystrybutorem lub napisz do nas na adres: oxyled@oxyled.pl

Oprawy ze zintegrowanym źródłem światła są tak samo bezpieczne jak oprawy na żarówkę halogenową lub LED, również nie zawierają rtęci ani innych szkodliwych substancji. Nieprawdą jest również, że w przypadku awarii trzeba kupić nową oprawę w całości. Zwykle awarii ulega zasilacz, który można kupić w każdej hurtowni elektrycznej, nawet po przepaleniu lub uszkodzeniu modułu oprawa może zostać naprawiona co wiąże się z niewielkim kosztami.
Potrzebujesz więcej informacji ? Napisz do nas na adres: oxyled@oxyled.pl

Informacje dla projektantów i architektów

Modele 3D są dostępne do pobrania na stronach poszczególnych produktów.
Jeśli chcesz uzyskać dostęp do wszystkich plików w jednej paczce napisz do nas na adres: oxyled@oxyled.pl

Informacje dla dystrybutorów

Napisz do nas: oxyled@oxyled.pl!
Skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy szczegóły warunków handlowych.

Każdy z naszych partnerów otrzymuje opiekuna, który pozostaje do jego dyspozycji.

Wysyłkę standardowych produktów realizujemy maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych. Produkty konfigurowane według specjalnych wymagań (downlighty, reflektory, oprawy liniowe) przygotowywane są do wysyłki zwykle w ciągu 5 dni roboczych.

W przypadku okoliczności losowych uniemożliwiających standardową wysyłkę, informujemy o tym klienta mailowo.

W pierwszej kolejności, w obecności kuriera spisz protokół a następnie skontaktuj się ze swoim opiekunem. Reklamacje za tego typu uszkodzenia zgłaszane są do firmy przewozowej. Jeśli uszkodzone produkty potrzebne są do realizacji inwestycji poinformuj swojego opiekuna – niezwłocznie wyślemy nowe produkty.

Tak, posiadamy pliki CSV ułatwiające import do panelu sklepowego.
O warunki umieszczenia produktów OXYLED w sklepie internetowym oraz szczegóły udostępnienia plików CSV zapytaj swojego opiekuna lub napisz na adres: marketing@oxyled.pl

Elektroniczne wersje naszych publikacji dostępne są w zakładce “do pobrania”.

Natomiast o materiały drukowane zwróć się do swojego opiekuna lub na adres: marketing@oxyled.pl

Warunkiem umieszczenia na mapie jako dystrybutor opraw Home&Decor jest utrzymanie ekspozycji, w przypadku źródeł światła wymagamy utrzymania źródeł na półce. Jeśli spełniasz wymagania napisz do nas na adres: marketing@oxyled.pl – przyślemy Ci zgodę do podpisu (na umieszczenie na mapie oraz wykorzystanie znaku towarowego), a po jej odesłaniu zostaniesz umieszczony na mapie.

Jeśli masz wystarczająco dużo miejsca na ekspozytor, zgłoś się do swojego opiekuna lub napisz na adres: marketing@oxyled.pl w celu uzyskania skrzyni ekspozycyjnej. Jeśli masz swój wzór ekspozytorów wyślij do nas zdjęcie, a my postaramy się wykonać ekspozytor specjalnie dla Ciebie. Nie masz miejsca na ekspozytor ? Nic straconego, na specjalnym ekspozycyjnym rabacie możesz kupić oprawy do wystawienia na półce.

Napisz do nas na adres: marketing@oxyled.pl, prześlemy Ci dostępy do naszej bazy zdjęć.

Napisz do nas na adres support@oxyled.pl, pomożemy Ci w przeprowadzeniu pomiarów, przygotowaniu projektu oświetlenia, dobraniu odpowiednich opraw i doradzimy w kwestii montażu.

Napisz do nas na adres: support@oxyled.pl, odpowiemy na twoje pytania dotyczące: zasilaczy, modułów, adaptorów i wszystkich innych technicznych kwestii funkcjonowania opraw