FAQ

Informacje dla konsumentów

Jaka jest gwarancja na produkty OXYLED ?

Długość okresu gwarancyjnego jest różna w zależności od grupy produktów. Wszystkie produkty OXYLED objęte są minimum 12 miesięcznym okresem gwarancyjnym. Dla wybranych grup produktów przewidziano dłuższe okresy gwarancyjne, szczegóły znajdziesz w ogólnych warunkach gwarancji.

Czy mogę kupić produkty OXYLED na paragon ?

Tak – u naszych dystrybutorów OXYLED oraz robiąc zakupy w sklepach internetowych.

Jak mogę skontaktować się z dystrybutorem ?

Mapę naszych dystrybutorów znajdziesz w zakładce “gdzie kupić”.

Nie możesz znaleźć dystrybutora w najbliższej okolicy ? Napisz do nas na adres: oxyled@oxyled.pl

Oprawa nie odpala lub przestała świecić, co mogło się stać ?

Jeśli oprawa nie odpala, w pierwszej kolejności upewnij się, że została poprawnie zamontowana. Jeśli poprawnie zamontowana oprawa nie działa, wina może leżeć po stronie zasilacza lub modułu. Nie dokonuj samodzielnych modyfikacji i bez zbędnej zwłoki skontaktuj się z dystrybutorem lub napisz do nas na adres: oxyled@oxyled.pl

Czy oprawy ze zintegrowanym źródłem światła są bezpieczne ? Co w przypadku awarii ?

Oprawy ze zintegrowanym źródłem światła są tak samo bezpieczne jak oprawy na żarówkę halogenową lub LED, również nie zawierają rtęci ani innych szkodliwych substancji. Nieprawdą jest również, że w przypadku awarii trzeba kupić nową oprawę w całości. Zwykle awarii ulega zasilacz, który można kupić w każdej hurtowni elektrycznej, nawet po przepaleniu lub uszkodzeniu modułu oprawa może zostać naprawiona co wiąże się z niewielkim kosztami.
Potrzebujesz więcej informacji ? Napisz do nas na adres: oxyled@oxyled.pl

Informacje dla projektantów i architektów

Potrzebuję plików fotometrycznych, kto może mi je udostępnić ?

Pliki fotometryczne podpięte są do właściwych kart produktowych, paczki obejmujące całą grupę znajdziesz w zakładce “do pobrania”.

Gdzie mogę pobrać modele 3D opraw ?

Modele 3D są dostępne do pobrania na stronach poszczególnych produktów.
Paczki poszczególnych grup znajdziesz w zakładce “do pobrania”.
Jeśli chcesz uzyskać dostęp do wszystkich plików w jednej paczce napisz do nas na adres: oxyled@oxyled.pl

Informacje dla dystrybutorów

Ile standardowo czeka się na zamówiony towar?

Wysyłkę standardowych produktów realizujemy maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych. Produkty konfigurowane według specjalnych wymagań (downlighty, reflektory, oprawy liniowe) przygotowywane są do wysyłki zwykle w ciągu 5 dni roboczych.

W przypadku okoliczności losowych uniemożliwiających standardową wysyłkę, informujemy o tym klienta mailowo.

Zamówiony towar przyszedł uszkodzony. Komu powinienem to zgłosić?

W pierwszej kolejności, w obecności kuriera spisz protokół a następnie skontaktuj się ze swoim opiekunem. Reklamacje za tego typu uszkodzenia zgłaszane są do firmy przewozowej. Jeśli uszkodzone produkty potrzebne są do realizacji inwestycji poinformuj swojego opiekuna – niezwłocznie wyślemy nowe produkty.

Czy pobierana jest dodatkowa opłata jeśli zamówimy niepełną paczkę źródeł światła?

Nie, nie pobieramy dodatkowej opłaty.

Jak mogę uzyskać materiały marketingowe ?

Elektroniczne wersje naszych publikacji dostępne są w zakładce “do pobrania”.

Natomiast o materiały drukowane zwróć się do swojego opiekuna lub na adres: marketing@oxyled.pl

Potrzebuję pomocy w budowie ekspozycji, jak mogę ją uzyskać ?

Jeśli masz wystarczająco dużo miejsca na ekspozytor, zgłoś się do swojego opiekuna lub napisz na adres: marketing@oxyled.pl w celu uzyskania skrzyni ekspozycyjnej. Jeśli masz swój wzór ekspozytorów wyślij do nas zdjęcie, a my postaramy się wykonać ekspozytor specjalnie dla Ciebie. Nie masz miejsca na ekspozytor ? Nic straconego, na specjalnym ekspozycyjnym rabacie możesz kupić oprawy do wystawienia na półce.

Potrzebuję zdjęć produktów w pełnej rozdzielczości, jak uzyskać dostęp ?

Napisz do nas na adres: marketing@oxyled.pl, prześlemy Ci dostępy do naszej bazy zdjęć.

Potrzebuję pomocy w realizacji projektu, gdzie mogę ja uzyskać ?

Napisz do nas na adres support@oxyled.pl, pomożemy Ci w przeprowadzeniu pomiarów, przygotowaniu projektu oświetlenia, dobraniu odpowiednich opraw i doradzimy w kwestii montażu.

Potrzebuję wsparcia technicznego lub serwisu oprawy, do kogo się zgłosić ?

Napisz do nas na adres: support@oxyled.pl, odpowiemy na twoje pytania dotyczące: zasilaczy, modułów, adaptorów i wszystkich innych technicznych kwestii funkcjonowania opraw

Nasz serwis używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.
Akceptuję Polityka prywatności
Zapisz do PDF
Back Zapisz do PDF
Your cart email sent successfully :)